Jobb

På fredag så har jag jobbat på UBAB i två veckor som vik.
Tjänsten går ut på är att städa allt som går att städa.
Jag jobbar med en kvinna som är en  väldigt aktiv. så jag får svettas.. 
Tjänsten i sej är OKEJ men inte tiderna...
Hovslageriet drabbas enormt. Tiderna är 14:00-18:00..
Vissa dagar har jag börjat kl 12:00..
Allså om jag då ska sko på morgonen hinner jag max en häst innan jag måste hem och byta och sen efter UBAB så måste jag åka o sko igen och då kan jag  som tidigast vara ute kl 19:00 hos kunden. Blir det  två skoningar så är jag sälla hemma före 22:00.

I två veckor så har jag fått slita som tusan för att få ihop det.
Jag som helst vill ha flera hästar på ett o samma ställe kan plötsligt inte ta alla utan får åka tillbaka.
Näää UBAB blir det inte tal om något mera om inte tiderna ändras.
Annars är UBAB ett väldigt trevligt ställe.. Alla hälsar och pratar.

Kommer att berätta mera om extra jobb fram över eftersom jag är anställd på söder & co. Men det får inte gå ut över hovslageriet.. Att vara hovslagare är helt underbart. Trevliga kunder och bra hästar finns det gott om
Hejsvej





 


Kommentarer
Postat av: syrran!

Ja det är ju bara sluta på söder&co och jobba heltid som hovslagare! Hehe...
Saknar dej som tusan.. ovant att man inte träffat dej nåt i veckan!SNYFT! Hihi.. Puss!

2008-04-30 @ 22:11:18
URL: http://fruahlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback