40 Fest

En riktig pingla fyllde 40 och då e det fest. Min Goa vännina bjöd en massa kvinnor som hon känt länge. En fest med BARA kvinnor kan bli hur bra som helst, speciellt När jag e bjuden och är på kanonhumör. FNISS

Jag kan säga att jag blev bra i luvan men det bjuder jag på. Pimpla vin  och några likörer och ytterligare några vinglas senare så ville man ju ha en skön grogg som bara blev så go och där satt man och underhåller hela sällskapet en stund tills det drog sej hemmåt..Hade jag inte haft två andra kvinnor med som ville hem så hade jag bergis varit kvar till morgonkvisten.. De gamle kvinnorna orkar inte med ett tempo idag...  

Fick höra dagen efter att en del hade träningsvärk i magmuskler...  Hmmm kan det bero på mej tro.. FNISS

Här kommer lite kort på ett glatt gäng ...


Gänget i stallet

Jag och MariaAnnelie och jagroligt  Kram alla bloggisar


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej

Nu har jag kollat in din + dina systrars och mammmas bloggar :)

Kikar in fler gånger

Ha det gott

kram Katja

2008-12-01 @ 18:34:03
Postat av: annelie hylander

Tack för en otroligt rolig kväll, jaha nu är jag 40 bast me'. Ha det så gott vännen. Kram Annelie

2008-12-12 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback