Gubbfri helg

Gubben har åkt till Örebro för att vara med på SM i tyngdlyftning..
Jag är Ensam Hemma och Jag är inte den som tycker det är tråkigt direkt att gubben ska i väg.. 

Iden om en Fest här hemma dök upp förra veckan då en kompis Sofi frågade om jag ville komma till henne.
Men eftersom jag är Ensam med ett antal pållar, fjäderfän, kattskrällen och två pälsbollar som måste skötas så kan jag inte lämna gården.
Så S Kom Hit och jag bjöd min syrra och polare MITA och hon i sin tur bjöd celle . Fem glada tjejer.
Det kunde inte blivit bättre. Tacos, god dricka och salta pinnar kunde man använda till mycket, Nötringar var bra glasögon och en kortlek blev startskottet till mycket skratt och tokigheter.
En Helt galen kväll som slutade kanon bra kl 04:08

.PinngängetNöttögonPinnar här medNågon slags horndjur vet inte vad det ska föreställajess sofijag och mitaHacka rödlök och tårarna sprutaSist jag kollade på klockan och fotade Fniss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka underbara bilder på er alla! Jag blir mer än glad när jag ser er och förstår att ni haft det kul tillsammans. Det är härligt med kompisar som man kan trivas tillsammans med.

Kram mamma

2008-11-09 @ 23:15:09
Postat av: Mia

Hej pärlan! Du e för härlig!!! Störtsköna bilder! Aldrig en tråkig stund i ditt liv, något som ja kommer att sträva efter att uppnå när ja en gång blir stor =P

Kramar i mängder!

Ses över ett gäng lussebullar

2008-11-18 @ 21:46:09
Postat av: Jessie

Nu säger Johny att du bör skriva nytt här nu snart! Det börjar bli ett bra tag sen du skrev något här! Hehe. Puss / Jessie

2008-11-20 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback