Helt underbar dag och jag är Sjuk !!!

Jag har inte skrivit på en vecka i min blogg (SORRY), jag har haft för roligt.. Så den där med att döda lite tid framför datorn har jag helt enkelt inte haft tid med.

Idag är jag hemma helt själv, Gubben är på Skogsdag ute i Hökerum i detta FINA väder (AVIS) och Lilla jag är hemma och har Feber och är stormförkyld.

MEN MEN...
Veckan som gått har helt enkelt varit så underbar och roligt. Förra helgen var jag barnvakt åt min älsta syrras pojkar som sov över. Dom är som två små ljus med glimten i ögat och helt underbara. Både jag och maken njöt av att få vara föräldrar för en dag.
Robert och kevinOliver

Jobbveckan har varit kanon. Hästar har fått sina hovar fina och när vi bokar ny tid så känns det konstigt att man säger God jul och gott nytt år till hästägarna för man träffar dom nästa gång 2009. Det är inte långt kvar till JUL (Herre jösses)
Tiden går så fort när man har Roligt.


KRAM alla bloggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback