SNÄLLA EN VIT JUL VILL JAG HA

Idag har jag lite ledigt.. Nämligen så att jag ska Slinga och klippa håret idag.. (Ja ni läser rätt) Jag är inte hos frissan så OFTA. jag vet att det är dumt, sist jag var där var för 4 månader sen, så det är otroligt att jag ska dit IGEN på så kort tid. Fniss (brukar bli en till två gånger om året) Man har inte tid Helt enkelt.. Men nu vill jag bli lite JULFIN (FNISS)

I söndags Red jag och en Polare ut på en längre tur.. Det var KALLT KALLT riktigt kallt *Brrr* ... Tårna kändes inte alls när vi väl var hemma.. Men vilket väder, solsken och snö på marken e mysigt... Idag är snön BORTA (så fort) SUCK.
Men hoppas det blir snö igen innan jul, för en vit jul vill jag ha. . .

Polare och hennes hästJag ooch chappe


Min älskade Rambo har varit lite dålig i en vecka.. Jag och gubben turas om att gå ut med honom på nätterna...
Vi vet tyvärr inte vad det är för fel på hans mage..Kan ju vara någon influensa.. men är det inte bättre i slutet på veckan åker vi till veterinär och ser vad dom kan göra.
Rambo är gammal men han är kry för övrig men visst märker man att han är äldre. Sover mera och vill inte gå långa promenader. När han ser att Jag och Maken ska gå långt så sätter han sej ner och väntar till vi kommer tillbaka. Detta symtom påminner oss väldigt mycket om våran Älskade Texas som är i himlen. Han gjorde exakt så.. Varför kan inte våra älskade husdjur bli äldre...


/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback