Morgon pigg och rask

Upp och hoppa, strålande väder. Ut och ta hand om Pållarna och alla andra djur. Räckna hönsen i går och 3 st saknas. Hmmm Letade igår om vi hade stängt in dom någon stans.. men dom där fjäderfäna gömmer ju sej så jädrans bra. Imorsen gick jag en runda till och vips så var dom i mjölkrummet. Ta alla 3 under armen och lämna in dom på Hotellet ( Hönsrummet). Hmm  mina hönor går ute men dom får inte komma ut fören kl 12 för dom måste ploppa ut ägg först annars  så får jag leta överallt och det har jag då rakt inte lust med.

Har varit och tagit kort på hästarna och Ture (katten) som följer mej runt när jag gör stall sysslor.  Här kommer dagens bilder och det är kallt ute (-5)  och helt underbar himmel.

Annie FnissChappeMilleKalleTure

Vems Rumpa kan detta vara

Ha en skön Söndag alla Bloggisar


Kommentarer
Postat av: syrran

Du har en så skön blogg!

2008-11-04 @ 18:02:51
Postat av: syrran

Du har en så skön blogg!

2008-11-04 @ 18:03:00
Postat av: Lotta

kanon blogg tycker jag med

2008-11-05 @ 09:08:58
Postat av: Carro

Kul att du kikade in på min blogg :)

Håret är inte puts väck iaf, men kortare blev det.



Kalles rumpa, ser jag. Hjärtformad rumpa = välmusklad. Mina pållar har det (shettisen och fölmärren). Hoppas på att unghästen får en sån rumpa....Vi har förresten ett shiresto i flocken, jösses jädrans STOR pålla!



Skulle va kul o kackla på msn ngn gång:)

msn:[email protected]

2008-11-05 @ 09:50:33
URL: http://cwickan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hallå helena!!!!

Helfräck bild på söta kalle!

2008-11-05 @ 12:51:08
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback