Toa renovering på börjad

Denna  toan är bara sååå efterlänktad, nästan så man tröttnar på att bara vänta...
Vi har anlitat ett företag som skulle komma på älgveckan, men dom har inte hört av sej och vi har inte heller haft tid över att ringa och trycka på, så vi har oss själva att skylla.. Men det märks på gubben att han börjar känna att det tar tid så han har börjat Riva liksom jag.. Jädrans vad vi bankar och slår ner kakel. Armarna är som gele efter 1 timme. Fniss

Men Nu har vi rivit klart väggar och skiten ska bäras ut.. Det Ska vi gör i helgen. Både jag och gubben måste hjälpas åt för det är mycket som ska ut.
Sen ska golvet rivas upp samt spånskivor på väggar ska ner. PUHUUU

Sen kan vi ringa och undra varför dom inte dyker upp.

Här kommer bilder på TOAN
Härlig grön färg (FNISS)




Kommer att skriva mera om denna TOA längre fram när allt är klart ...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men den var ju en snygg toa ni river! Hihih... Blir kanon fint när ni blir klara! Puss

2008-11-29 @ 13:44:31
Postat av: Tine

Snygg grön färg ;p hihi..

Tack för dina fina kommentarer på min blogg, vi är tydligen många som har denna beslutångest och jobbiga tiden under tiden. Du beskriver precis det som jag känner,, huvudvärken som släpper loss under dagens långa kämpande. Å jag är på G att utvecklas i mitt jobb, o de krävs att jag åtminstone kan kommunicera med folk som inte kan teckenspråk - det som gjort jag funderat extra länge på detta.. å Barnen som försöker och lämpa få sig att bli förstådda när jag inte hör.. Phu.. Ja jag ska träffa läkaren och kuratorn nu snart om 2 veckor,, men redan nu har de sagt att jag är en självklar kandidat från audiologens sida för jag har en sån "minne" kvar i den dåliga örat att det kommer lyckas,, men magnetröntgen måste avgöra allt HYFF om man har ngn annan skada? Hur har det gått för dej i vidare utlottningen?

Vore skoj o veta mer och ha dej o snacka med,. Jag har flera vänner som gjort op, men skönt å snakka med ngn som osså är där vi är.. dvs innan op...

KRAM på dej!! :) Tine... Ps, snygg blogg!!

2008-11-30 @ 11:06:35
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback