LÅNGTUR

Att få ihop ett gäng hästgalna personer på sommaren för en ridtur verkar helt omöjligt.
Ingen Helg passade och intresset har varit dåligt när man frågat..
Men jag fick min långtur med min goda vän Mia och hennes häftiga mamma. Vi tre gav oss iväg på en tur på cirka 7 timmar. kanon häftigt och mysiga vägar... men en liten tabbe vi råka göra är att vi tog en äventyrsled som inte var ridbar...
vissa bitar på äventyrsleden var nämligen gjort med två plankor som vi människor lätt går på. Att försöka sej på cirkuskonster med hästarna var omöjligt pga. man vill ju inte lämna kaffe ved efter sej. så hästarna fick gå på det sura och väl ute så hade det gått otroligt bra.. Bara en tappsko... Ringa till Kalle som kom ut med min bil, så löste sej den biten på en kvart... Härligt att vara hovslagare just då. Sen fortsatte ridturen och blev en helt otroligt lyckad tur med fint väder. Hästarna hade skött sej otroligt bra. Kram

  två pållar som väntar snällt under tiden  jag slår på en tappskoHär har vi ridigt är är supernöjda

Kommentarer
Postat av: Mia

Fan vilket härligt inlägg!

Nä kaffeved ville vi inte lämna efter oss, o de blev ju bara lite grann :P

Måste göra om detta nästa sommar

Krya på dig nu min kära så hörs vi o ses vi snart igen.

Massor av kärlek o kramar från din trogna medryttare

2008-09-02 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback