Morgon Pigg & Rask

Går runt här och tittar och funderar..
-Kul det här ju ..
-Blir jätte bra sen när man verkligen fått i ordning på saker och nya tapeter.
Jag är super glad.

Fast nu är det så?? Vi är ju två i detta hus.. Den andra hälften e inte så Glad i denna förändring.
Nu var det ju så att jag hade inte förberett honom på detta över huvud taget. pga. hade jag frågat honom så hade han sagt NEJ och det svaret ville jag ju inte HA.
Han har smått panik, Han hittar inte och vad var det här bra för.
MÄN i allmänhet e bra att ha men när det gäller saker som ska ändras så e det väldigt bra att kunna försöka få saker att bli jätte positiva och helst ska man förklara när en sak blir jätte bra(som han oxå tycker) att det var hans ide så dom får känna sej lite delaktiga.
Fast dom inte är det ett dugg. (FNISS)


Min Make är väldig Snäll. Han låter mej göra det mesta men så ibland tycker han väl att jag tar lite väl för mycket på min frihet.
ASGARV...

Han vänjer sej.
Nu på morgonkvisten så gick han runt för sej själv och prata och var bekymmrad..
Han hittade inte nycklar och det var ju inte bra..
Tur han har en Fru som var vaken. LER... frågade honom vad han hade på sej för jacka igår..
Där var den..

Fick en kommentar som jag tycker e skön.
Hur tar gubben detta, klarar han av det. ASGARV...
Den frågan var svår för det vet inte ens jag. för det måste han.


skratt nu ska jag till Jönköping. Härligt ,Handla ,handla
(Gubben e OROLIG)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jippi!!!! Ni kommer få ett nytt liv, och det glädjer mig. Man måste städa det yttre för att må gott i det inre. Det tror man inte men så är det. Släng det gamla och börja om, det behöver alla.

Mamma

2008-09-05 @ 10:41:59
Postat av: syrran

Wow.. det ska bli skit spännande se hur det blir sen! Hehe.. Kan faktiskt tänka mej att ni hittade en hel del skithög. Hehe. Men ni är ju såna skrotnissar! Haha.. Men toppen att ni tar i det nu! Puss!

2008-09-05 @ 22:39:29
URL: http://fruahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback