Vi Lyckas inte köpa hela IKEA

JESUS...
JAG SHOPPA...

Ni som känner mej, tror just nu att jag ljuger, eller att jag har varit mordhotad under promenaden på Ikea..
Jag har faktiskt Handlat Själv. Vi åkte bara till IKEA för att jag skulle handla. HELT OTROLIGT.

Min älsta syrra var med och hon Tvinga mej inte till något, snarare tvärt om, hon fick hejda mej några gånger.
ASGARV
Det här var ju roligt.. FNISS
men inget mera IKEA på en vecka men sen kanske vi  handlar igen ... 

Det viktigaste vi handla var bäddsoffan Månstad  pga vill ju att våra kompisar som kommer får det skönt.

Vill tacka Min syrra Linda och pojkarna för att dom stod ut en heldag på Ikea.

Det får vi göra om...

Kommentarer
Postat av: Jenny Englund

hehe shoppa på Ikea e roligt!

kram

2008-09-06 @ 08:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback