TJUVKIKA

Nu har jag varit i Hökerum och borås och har en häst kvar i Anderstorp.. Är hemma en kortis för att lägga ut hö till hästarna. Snickarna har åkt hem för veckan och här kommer lite bilder på vad som hänt under denna vecka..



Dörren till Höger är den gamla ingången till Toa som kommer att spikas igen
den Nya är till vänster

Rätt fram är den gamla toan som kommer att bli Bastu


Gamla toan som blir bastu



Nya delen som kommer att bestå av relax bad,toa,handfat och dusch

nästa kort på Badrummet blir när det är färdig
Ha det gott bloggisar

Kommentarer
Postat av: syrran

Hjälp! Var är den snygga gröna badkaret! Fniss! Men fy vad mycket de har gjort, jag känner inte igen och det enda jag känner igen är ju själva fönstret i gamla tvrummet!! Hihi. Gud vad spännande och jag längtar att få tjejkvällar med dej och dricka vin. Du får också räkna med att jag kommer över och låser in mig en timme då och då. Barnfri och gubbfri oxå!!, måste bara skriva det! Skratt. PUSS!

2009-01-16 @ 20:18:15
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: syrran

Hjälp! Var är den snygga gröna badkaret! Fniss! Men fy vad mycket de har gjort, jag känner inte igen och det enda jag känner igen är ju själva fönstret i gamla tvrummet!! Hihi. Gud vad spännande och jag längtar att få tjejkvällar med dej och dricka vin. Du får också räkna med att jag kommer över och låser in mig en timme då och då. Barnfri och gubbfri oxå!!, måste bara skriva det! Skratt. PUSS!

2009-01-16 @ 20:19:00
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: syrran

Hjälp! Var är den snygga gröna badkaret! Fniss! Men fy vad mycket de har gjort, jag känner inte igen och det enda jag känner igen är ju själva fönstret i gamla tvrummet!! Hihi. Gud vad spännande och jag längtar att få tjejkvällar med dej och dricka vin. Du får också räkna med att jag kommer över och låser in mig en timme då och då. Barnfri och gubbfri oxå!!, måste bara skriva det! Skratt. PUSS

2009-01-16 @ 20:20:12
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: Anonym

MORR... Jag hoppas att du fått min meddelande, för blogg.se är ju knäpp!



Hjälp! Var är den snygga gröna badkaret! Fniss! Men fy vad mycket de har gjort, jag känner inte igen och det enda jag känner igen är ju själva fönstret i gamla tvrummet!! Hihi. Gud vad spännande och jag längtar att få tjejkvällar med dej och dricka vin. Du får också räkna med att jag kommer över och låser in mig en timme då och då. Barnfri och gubbfri oxå!!, måste bara skriva det! Skratt. PUSS

2009-01-16 @ 20:20:59
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: victor

ÅLDRANDET ÄR EN SJUKDOM SOM TORTERAR OCH DÖDAR GAMLA MÄNNISKOR VARJE DAG,ALLDELES I ONÖDAN EFTERSOM ÅLDRANDET I TEORIN KAN BOTAS. KOLLA IN MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ÅLDRANDET OCH MÖJLIGHETERNA ATT BESEGRA DET!

2009-01-16 @ 20:31:51
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Nästa gång jag kommer på besök, kanske vi kan basta och mysa?

2009-01-17 @ 08:42:29
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback