Canami Hundmat


Min Rottis som är 11 år  blev sjuk vid Jul.. han kunde ej hålla tät.. 
och det var inte dåligt..
Vissa stunder var det stråle till och med.
Det var inte hållbart i längden. . . 
Min mor sydde till och med blöja åt honom som han fick ha inomhus som vi bytte 3-4 gånger om dagen ..
Snacka om ett blöjbarn i huset.. suck...

Fick ett råd av en kund i Månstad (TACK Helen)
Hennes hund hade eksem och lyckas bli frisk av fodret  och jag tänkte att det var ju långsökt  men varför inte prova..
Jag har Kört med Doggy proffs i ett antal år i tron att der ska var ett bra foder..
Men exakt 3 dagar efter foderbytet så slutade våran älskade Rambo att Kissa på sej..
Jag hade tänkt avliva Rambo pga att han skämdes själv av att lukta urin och Jag var enormt trött på att städa
och denna lukt.. URKKK
Men men. . .
Min älskade Rambo lever och är Frisk och pigg som vanligt,  fast med sina 11 år så är han lite tröttare . . .

Så jag rekomenderar denna hundmat enormt




Canami Lamb & Rice
Ett vete-glutenfritt foder för alla hundar. Fodret har även visat sig fungera mycket bra till hundar med känsliga magar eller med andra allergiproblem.
Canami Lamb & Rice innehåller: Lammkött, ris, majs, fullkornskorn, fullkornshavre, hydrolyserat animaliskt protein, animaliskt fett, betfiber, linfrö, äggpulver, bryggerijäst, hemoglobinpulver, Profeed®, mineraler och vitaminer.




Canami Chicken & Rice för stora raser
Ett vuxenfoder anpassat för större raser. Fodret har en mycket hög smaklighet. Således ett foder som även fungerar utmärkt till hundar med dålig aptit och känsliga magar.
Canami Chicken & Rice för stora raser innehåller: Kycklingkött, ris, majs, fullkornshavre, fullkornskorn, animaliskt fett, vetegroddar, linfrö, hydrolyserat animaliskt protein, betfiber, äggpulver, bryggerijäst, Profeed®, mineraler och vitaminer.


Tjingeling Bloggisar

Kommentarer
Postat av: nettan

trodde i början att han var borta men läste till sist .. skönt att han mår bättre nu och lever mer till.:D:D han e en riktig sötnos som jag minns.. ses snart!:D:D krampiss

2009-07-29 @ 08:51:54
URL: http://nettan81.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej på dig, din spelevink:)

Så skönt att du/ni kom på att det kunde ha med fodret att göra,härligt :)

2009-08-12 @ 22:17:41
Postat av: Jessica

uppdatera nytt nu! jag kollar ju in varje dag. puss puss

2009-08-14 @ 08:11:24
Postat av: Johny

Jag håller med min fru.. dax att skriva lite roligt igen =)

2009-08-15 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback