SÖDERSIDAN

Helgen gick åt att riva och sätta plåt..
Vi blev inte riktigt klara så vi har jobbat lite varje kväll nu denna veckan oxå..
Men här kommer Lite bilder på helgen som varit...

Nu kan jag köra in Hö utan att bekymmra mej om att det blir blött på södersidan och att plank trillar ner..

InnanKranenMax 215 kr  i korgenKorgen kunde  välta ibland JÄTTTREVLIGT4 meters plåt WEIIIMita hjälper till mycket på det sociala områdetVisar hur man håller borrenFin utsiktNästan klartWEEIII

Gubben är ganska nöjd med uppsättningen förutom att alla skruvar kom lite där och där och inte i linje... 
Det gör inget, det får se ut som en hagelsvärm på väggen. . .

Jag Har fruktansvärt svårt för Höjder.
Jag försökte att åka med upp men väl där uppe blev jag handlingsförlamad och var mycket i vägen.. 
Vi insåg snart oxå att båda vägde för mycket ihop..
Hmmmm en gamal lift och två st stora....
Liften orkade inte så vi nådde aldrig längst upp..
Ringde min polare och frågade om jag fick låna dom.
Mita och hennes sambo är i mera lagom storlek för  liften..
Vill tacka Mita och hennes Sambo Daniel för att dom hjälpte oss..

Vi hade ej klarat det utan er. . .

TACK ..

 

Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Vilken skillnad det blev!! Vad duktiga ni är!! Hälsa gubben din att en sån skulle jag med vilja ha skrattar gott



Kramelikram vännen =)

2009-06-10 @ 11:39:06
URL: http://lottasnya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback