En vecka har gått!

Härligt Härligt en vecka har gått..

Först idag känns det Ganska Okej.
Förr innan jag sluta med snuset så hade jag en rituall innan jag gick ut.
Gick igenom alla fickor, Kollade om jag hade med allt ut.

Snuset där, Mobilen där och nyckel där.
På morgonen när jag gick till stallet skulle jag alltid ha med Snuset för jag hade en rituall att jag bytte snus när jag släppt ut hästarna innan jag påbörjade mockning.

Jag var lite av en stor snusare, räckte nämligen inte med en utan jag hade 2 under läppen.. en på vardera sida. Snusa en dosa om dagen och hade alltid snus inne hela dagen. Så alla dom där tillfällena efter 11 kaffet ska jag ha två nya snusar och efter middagen 2 nya Snusar och sen håller det på hela dagen och alla dom där tillfällena på dagen kommer tanken upp på Snus IDAG.. så det har varit mycket snus tankar..

Jag har även flera nätter denna veckan drömt om att min make är en Snus smugglare
 och har hela källaren full med snus..

Så att det här med att sluta snusa var då inte dirket enkelt under veckan...
 Men men det går om man vill och jag ha ju lovat och då finns det inga andra allternativ...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad härligt att det går bra med snuset, och ja man såg dej ofta med två snus.. Fylliga läppar trodde man att du hade. Men samtidigt såg man lite av det bruna/gula. Då kommer man alltid på att det är snuset du har i munnen. Hehe. Kul att du kom förbi en snabbis idag! Håller tummarna att badrummet blir klart snart! Puss!

2009-03-14 @ 19:55:07
Postat av: Lotta Hansson

Du är så duktig!! Att ha alla de symptom du beskrivit kan inte vara lätt... Särskilt inte drömmarna om att maken har källaren full ler

Du fixar detta!!

Kram från mig som också har ont i huvudet idag...

2009-03-15 @ 22:58:25
URL: http://lottasnya.blogspot.com/
Postat av: A.S

HEJA HEJA HELENA!! Har rekommenderat min karl den här sidan, som inspirationskälla till att sluta snusa! Så fortsätt du, och inspirera oss så att han skall sluta ;)

2009-03-16 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback