Mycket har hänt!

Badrummet är nästan klart och jag är Jätte  nöjd med färgvalet..

Sluta Snusa Var ganska enkelt när man väl valt att sluta(se till att ta semester en vecka), Första veckan var väl tuffast då man mådde si sådär(FÖRJÄVLIGT)  att ha huvudvärk e då rakt ingen höjdare... 
man tröstar sej med att det går över..
I morgon är det två veckor sen jag sluta och IDAG Mår jag grymt bra.


Jag Snusa så mycket innan så jag hade en förkylning som jag drogs med ständigt.  Ena dagen var det lite bättre men andra dagen så var jag snorig och på morgonen hade jag alltid en slemig hals och måste hosta antal gånger och såna där mysiga gula grejor - Jaa ni fattar...

ÄR HUNDRA PÅ ATT DEN DÄR FÖRKYLNINGEN BERODDE PÅ SNUSET FÖR JAG HAR ALLTID VARIT SNORIGA ÅRET RUNT I MÅNGA ÅR..

 Idag är jag plötsligt inte alls snorig  och dessutom e jag piggare...

Så ni som Snusar och röker har sämre hälsa och känn er blåsta på pengar.MOHaha

Snusar eller Röker ni ett paket om dagen?
På 20 år har ni lagt ut  280 000 kr (förmodligen mera pga ränta på banken )

Om 20 år har jag betalat badrummet som vi renoverar... Ho Ho Ho

Så just IDAG Har jag vita tänder och Mår Fint fint...

Ha det gott alla Fisar




Kommentarer
Postat av: Fia

Nämnen, hej Helena!! :) Det var verkligen ett tag sedan nu! Så kul att du hör av dig och att du har gift dig. du verkar ha det bra. :)

Ja, jag har 2 söta pojkar som blivit rätt stora nu. Tack, det ska bli kul och gifta oss, äntligen säger jag bara. :)

Kram Fia!

2009-03-19 @ 11:44:41
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj, har du varit gift länge nu? ;) Ja, jag var också bröllopsvärd, förra sommaren. Och nu är paret som vi var värdar åt, värdar för våra. :) Nej, jag ska inte ha höga förväntningar, men man brukar ju vilja att det ska bli bra. Det blir det! :)



Kram!!

2009-03-19 @ 20:25:55
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback