VÅR???

Vart tog Våren vägen. Satt en stund vid TV:n igår innan jag nästan slockna vid 22 tiden. På nyheterna  börja dom tala om att det var dags att byta vinter däck till sommar däck...
Sitter här nu på kontoret och har en helt underbar utsikt men just nu såg jag plogbilen fara förbi och snön yr.. Är Hemskt trött på snön just nu...

Det har gått tre veckor sen jag sluta snusa och för varje vecka som går blir jag allt bättre .. huvudvärken e bara ibland.. specielt på kvällarna.. Men det är bara att bita ihop.. Killen som sätter kakel är här sista dagen idag ... Nu i helgen kommer hammaren fram för min del.. Här ska spikas och sättas bastu dörr i morgon... Jag ska göra det själv.. Maken åker iväg på tävling hela dagen så  ganska skönt att vara SJÄLV fniss ingen som påpekar göra si och så ...På söndag åker jag och hämtar badkar...

Nu måsta jag dra ska iväg och sko ...  Kommer att lägga ut bilder på badrummet innom kort... 
Igår var min syster med mej när jag Jobbade.. hon tog lite efterlänktade bilder som jag tänkt länge att dom ska tas men aldrig blivit av... Syrran e ju höggravid och har gott om tid Nu innan förlossningen, så då passade vi på igår då jag inte skulle vara så länge på ett ställe annars så kan det vara svårt för mina vänner att vara med pga det blir hemskt kallt att stå brevid och titta på när man ska typ sko 2 hästar och det tar typ 3 timmar...
Dom bilderna kommer inom kort.. vill Tacka kunden för att vi fick ta lite kort... Och era nya hästar var mycket trevliga och önskar er lycka till med alla 4.. Det är inte var dag jag träffar på så lugna hästar och som inte ens hoppar till när det blixtrar från kameran. Dessa kort kommer inom snart att finnas på Bloggen....

Ha det gott alla Bloggisar i vintervädret
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!oj vad tiden går fort..tycker inte det inte var längesen när vi träffades på din systers bröllop..men vi måste träffas snart =) Kevin har maginfluensan så han blir hemma idag...jag ska åka till ullared imorn så jag hoppas jag klarar mig!! jag väntar nu på mitt körkortstillstånd så snart ska jag börja plugga nu till körkort =) hälsa alla kramar Jenny

2009-04-02 @ 07:35:51
URL: http://familjenenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback