Krångel med uppkoppling

Sen i Fredags har inte min uppkoppling fungerat.
Skämtar inte när jag säger att jag suttigt i Kö hos Telia support i 6 och 1/2 Timme. Tisdag Morgon kl 8 till 12 satt jag i telefonen innan Vårruset
Jaa jag har gått det   :0)   ) 
Satt jag i telefon kö 4 gånger  och försökte lösa problemet fram och tillbaka med Telia support och då kom dom fram till att det måste vara mitt Modem.
Dom sa att dom trodde åskan tagit det..
-men jag Hävdar tvärtom, jag har ju dragit ut det varje gång. 
Men då sa killen att åskan kan ta det ändå fast det är utdraget.. 
Snacka om att jag blev HELT ställd där.. 
SÅ nu vet ni alla BLOGGISAR att om ni drar ut sladdarna till datorn så tar åskan den ändå... MOHAHA...
Tror inte killen fatta vad han snackade om, han var helt bakom flötet.. 

Tog med modem till Jönköping och byte innan vi gick på vårruset..
Väl inne i Telia butiken så hade dom tyvärr inga modem kvar att lämna ut pga av åskan som gått i helgen...
Men vi har ett erbjudande här och då kan du får ett Modem... SNACKA OM FULT... dom kan inte lämna ut ett på garantin men däremot binda upp mej gick.. då fick jag ett modem med mej....
 GRRRRRrrrr

Nå väl... hem och testa efter Vårruset... FUNKAR EJ...RIV och SLIT i SKALLEN--- Jag Blir TOKIG---- 
Nästa morgon e det Telia Support IGEN
Ringer upp och så säger dom att det är Kö i 45 minuter du är samtal 58. GRRRrr men Nåja.. sitter snällt och väntar och kommer fram efter 1 timme och 10 minuter ..
Killen kollar ledning och ber mej lägga på. . .
Ja ha och sen då?? HO HO någon där... HAN LA PÅ???
Han kanske ringer upp, sitter och vänta men ingen ringer..
 Ringer upp Igen och det är väntetid på 60 min och du är samtal 79...
Sucka djupt ...
Efter 1 timme och 25 minuter lyckas jag få kontakt och då  fick jag äntligen tag i en Kille som kunde snacka..
Jag sa till honom att om det av någon anledning  blir avbrott så ring upp mej för jag har suttigt i telefonkö i 2 timmar och 30 minuter IDAG och 3 halv time i går ..
Oj sa han..
Sen skicka han en fel anmälan och problemet blev löst på en gång..
Det var Telia själva som inte hade dragit ut inför åskan..
HO HO Åskan hade tagit våran station.. SÅ NU ÄNTLIGEN KAN JAG SKRIVA...

Tack RUNE du är min ängel.. Fniss... 
Linda!  Tack för igår och alla ni andra som var med och promenerade på Vårruset...
MOha ha ..
 - Charlotta den där lapp rycket du gjordet var suverän... Snacka om att syrran blev förvånad.. HO HO

Stor Kram till svärmor som var med.. En rikigt friskus.. knappt man hänger med..

Kramisar alla bloggisar

Kommer lägga bilder om badrummet men måste försöka få tillbaka min kamera först "BLINK till syrran"

MOHAHA på er


Kommentarer
Postat av: Rune

Dumma dumma Helena som sitter så länge i kö till telia, när du har mitt nummer....... Vänner är till för att hjälpa varandra.

2009-07-16 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback