RumpNissar och BärTroll

Dagsrapport: Inga Rumpnissar har jag sett Till idag och Bärtrollen har inte kommit ännu..

Nu tror ni allt att jag inte är riktigt vetig i huvudet..
Jag är en ganska skojfrisk människa och ni som känner mej vet att ni inte går säkra från lite fräcka spratt eller oväntade händelser..

Jag älskar att driva med folk På ett snällt sätt, men inbland kan det gå lite långt tycker en del.

Minns första April för ett antal år sen då min lilla syrra Hälsade på mej i Örebro (Pluggade där) Fick en Rolig IDE pga 1 april och vi hade inget annat för oss..
Skickade till min vän i skåne, Vi är på väg till skåne. Vi tar en sväng förbi dej om det går bra att hälsa på.
Fick svar direkt.. Jaa
och sen var det full rulle på 1 April skämtet.. Vi skickade sms emellan  i typ en timme och när vi närmar oss Vänninans Hem i skåne (Enligt SMSet till henne men i verkligheten satt vi i Örebro och hade Dööö skoj) så stod hon ute och väntade vid vägen och hennes mamma hade bakat bullar och allt var i ordning inför ett besök..
När vänninnan stått en 20 minuter och väntat skickar jag: APRIL APRIL din DUMMA SILL...

Jag kan även berätta en massa andra skämt om Bio besök,Krogrundor och Bilfärder
Men då skulle det bli en väldans lång blogg inlägg.. kanske när jag har blogg torka en annan dag så kan man ta upp dom andra skämten för att Liva upp lite...

Nu ska jag Åka och jobba...

Ha det gott alla Bloggisar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback