Tycker Mycket Om!!!

Som dom Flesta vet så är jag Hovslagare och Älskar Hästar så inni Norden..
Det är inte bara Hovar utan Hästen i sej är helt underbar.
Gillar alla hästar varisej det är en renrasig eller blandning så har alla samma värde för mej..

Som många kunder fått erfara är att jag även Älskar katter och hundar.
Kommer det  en mullig lite katt  så kan jag inte låta bli och ta upp och kela.
Jag älskar våra fyrbenta hårbollar.

Jag tänker ta och presentera mina HårBollar Här IDAG..
                                                                       
SVEA
SVEA 
Engelsk staffordshire Bullterrier
2 år
Föddes här hemma på Gården
Älskar Bollar och kvällsmys i soffan


RamBo

Rottweiler
11 år
från Askersund
Älskar att åka Bil och spana efter Igelkottar


Kalle
Kalle
 Ardenner
6 år
Kommer från Bollstorp i Knätte
Kalle är en Mycket Kelsjuk herre..
En häst med mycket Motor i och snabb (LER)


Zackebus Chaplin
"Chappe"


Tinker 50% Varmblod 50%
5 år
Kommer från Herrljunga
En Gosse som är lugn i alla lägen då man förväntar sej att han ska vara skräckslagen.
Han  är mera hästen som säger "Öhh Hände det nåt"


Ryan Millford
"Mille"

Tinker
13 år
Född på Irland
Denna Herren älskar att bli Kliad.
En lugn herre och erfaren


Napolion
"Kissen"

Bondkatt
7 år
Älskar soffkvällar med familjen.
Ringder det på dörren är kvällen förstörd.
Våran Bästa vakthund



Sen har jag ett 30 Tal höns men dom kan jag inte fota och berätta om varje"FNISS"
Utan  Lite kort om mina Fjäderfän..
Jag har ett glatt hönsgäng som älskar att picka.. Moha ha ha..

Ja, det var lite smått beskrivning om alla våra djur..

Nu ska jag åka och Jobba.. ha det Gott bloggisar

Helena

Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Härigt att se alla djuren och läsa om deras personlighet :-) Kanske apar efter dig och gör nåt liknande på min lilla blogg ;-)



Meeen... en bild på Malte vill vi ju se ;-)

Har precis berättat för Ronja här och hon blev jätteglad och vill åka och hälsa på, precis som jag sa :-)

2009-05-07 @ 09:38:59
URL: http://lottasnya.blogspot.com
Postat av: Helena

Malte finns med här i Bloggen.. Gå tillbaka till 2008 Maj och så kolla ner där så kommer massa bilder.. den svartvita heter Axel och malte känner du igen med rosenkam och den andra tuppen som ligger bland bensindunkar heter Fido

2009-05-07 @ 15:41:24
URL: http://hovslageri.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoho.. skrattar åt dina blogg inlägg.. nååå.. hur gå¨r det med badrumme?



KRAMEN

2009-05-07 @ 18:33:14
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback