Westerndag på Björnared

Jag har klivit in i westernvärlden med ett leende.. 
Älskar westernstilen samt ridstilen som är så fantastiskt snäll mot hästen..
Jag har bara hållit på med westen i två år och jag måste tala om att Igår Var jag med på min Första Western tävling i ren slump pga Min lilla syrras kompis sa till mej..
WOW  Och mitt LAG VANN...
Jesus..
Nu har jag fått mera smak.. Fniss
Träna och träna Med Chappe  och var med i små tävlingar..
skit häftigt ju...
Jag är ingen tävlingsmänniska utan mera för att ha skoj på hög nivå... LER.... 
Här kommer lite Kort på Björnareds dagen och Mosters Älsklingstjej ...



Tjingeling och ha en trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbara bilder på hästar och mormors stora flicka, jag tror hon går i mosters fotspår för intresse finns. Kramar i massor från grannfrun (mamma)

2009-05-31 @ 13:49:50
Postat av: Lotta

Underbara bilder på hästar och mormors stora flicka, jag tror hon går i mosters fotspår för intresse finns. Kramar i massor från grannfrun (mamma)

2009-05-31 @ 13:50:43
Postat av: Anonym

Hihi, roligt se bilderna men agnes kommer nog bli en ryttarinna en dag! intresset finns ju och hon var ju så söt på den där fläckiga ponnyn!



ja jag red lite western förut och det var så otroligt kul. "skön" ridning jämfört me den vanliga tycker jag! =)



gud som jag saknat rida nu, Det var nu åratal sen ..måste skaffa pålle o rida snart!



KRAMIS

2009-05-31 @ 21:22:35
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback