Polisen i Växjö

Inhandla western kläder hos Vännen Malin som studerar te Polis i växjö.
Malin tar studenten i Jul och då måste vi skynda och handla innan hon tar studenten så vi kan slå två flugor i en smäll.
Handla och ha en trevlig tjejkväll kan inte bli bättre helg.

Börjar me att Ninni jobba natt Fredag/lördag natt och att hon behövde sova te 13:00 på lördag. Sen var det Race fart te växjö för att hinna med en shoppingrunda på Börjes i tingsryd innan stängning kl 17:00.
Kan säga att vi kom faktiskt i god tid och hade en timme i Godo för att handla.
Hitta Massor som var bra att ha men man stod och övervägde om jag Behövde det.
Så det blev faktiskt ganska bra grejor.
En Oljerock, sadelväska och reflexer och lite värmande grejor. LER

Nöjda och belåtna så körde vi tebaka till Växjö där vännen malin gjorde en jätte god paj och vi smuttade på våra godsaker.
weiii vad Gott, en riktig tjejkväll. Sov gott gjorde man mee. 
Dagen efter fick vi en brakfrukost så vi stod oss te fyra på eftermiddagen. Fniss.
Utanför växjö ligger ett lager som har lite westernkläder.


Där hittade jag ett par westernboots och två skjortor.

En skjortan har vi alla tre tjejer samma som vi ska ha när vi tävlar lag.
Sen köpte jag en som jag Gillade och passade mej. 
Ninni och malin hitta oxå en egen skjorta som passade dom..


    
 

Här e Skjortan jag köpte te mej... Den som vi Tre har ihop e Hemlig.. *Blink*



Växjö resan var rena julafton för mej.. så kul att handla westernprylar me goda vänner...

Malin och Ninni.Ni är för sköna. Umgås med er är alltid skoj.
Jag glömde Kameran så tyvärr så har jag inga kort men vet att Malin har några som jag kanske kan få en dag.

Vägen hem Gick strålande .. Vi körde bara fel i 3 rondeller och en U sväng innan man lyckas komma ut ur växjö.

Väl hemma blev det God SOYA mat weiii  Gotti Gotti

Sov Gott alla bloggisar

Ha det gott bloggisar


Kommentarer
Postat av: s

läcker skjorta! =) måste kikia förbi någon gång du tävlar!!! =)

2009-11-21 @ 11:44:37
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback