En helg som alla andra helger. .

Gubben skulle på 40 års fest och så blir jag ensam hemma.. Råka säga det till min väninna . .  Kom till mej jag har Födelsedags fest och så får du träffa mina närmaste sörjande.. ler ..Helgen räddad. .

Sagt och gjort så blev det fest, vännen bor en bit bort så jag stanna över.
Ninnis Papegoja Örni fick vara med på bordet bland glasen och hunden Maggan var tokig i min choklad likör..
bäst att hålla i glasen.. Vi titta på en massa kort och filmer sen high chaparall tävlingarna..Myspys.
Upp och hoppa på morgonen och en ridtur med clipper och gänget. ..  Jag blev frälst..  Hästen är ju helt underbar. .
Kul att rida andras Hästar. . Blev en runda på 3 timmar .. sååå Mysigt och Solen var underbar men dom här satans älgloppor kan kvitta. .



Föresten jag var på westerntävlingarna i Borås. .
Köpte inte paden men hittade något jag letet länge efter och Nu kan jag alltid får tag på den för jag lyckas få en kontakt WEIIII Dundersalvan som är så jäklans bra. ..



Sen köpte jag nytt bet till chappe . .  Det blev en väldigt lyckad helg. .

Ha det gott alla bloggisar

Kommentarer
Postat av: Jessica

härlig helg du haft:) cool papegoja. hehe. puss saknar dej =)

2009-09-20 @ 19:36:37
URL: http://ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback