Titi`s Hovar 2010-08-18


Tjohoo!!
Idag har jag varit på shopping i Tenhult.. En massa skor åter igen i lager.. .  Hmm Letade sådanna dära klips men tyvärr hade inte Fredrik det hemma , men fick ena goda tips från honom, så nu ska här inhandlas Bygg material innan helgen så jag kan skruva ihop Titis hovar i helgen. .

Som sagt så har jag idag bara skott Titis fram Hovar(bak blir till helgen)
Men tagit före och efter bilder för skoj skull för att kunna se förändringen under ett års tid. . . 
Nu är titi Skodd me Sverigemodellen Mustas nollor fram samt Kilsulor så får vi se om det ändra sej längre fram. .

Här kommer  lite bilder på alla fyra men det är framhovarna jag skott idag . . .

Framhov  vänsterBåda framhovarBåda fram från sidanVänster hov färdig skoddHöger bakhovFramhovar bakifrån

Midget Impressed HSV (tror jag hon heter)

Kallas Titi

Tjingeling och på återseende


Kommentarer
Postat av: Noork

Titti tackar dig säker för finare hov som du har fixat till. Du skor verkligen BRA! Har sett många som sko för liten eller fel vinkel. =).

2010-08-18 @ 21:27:06
URL: http://argo2003.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback