Jahaa då e man Nervös igen dårå!!

Inatt tog det priset. . 
Jag brukar faktiskt inte drömma men Inatt gjorde jag det. .
Bokat fel vecka och jag Missa High för jag hade trott att det vart nästa vecka och att mina hjärtevänner vart arga på mej . .  Hade en stor klump i hjärtat när jag vakna . . 
Nästan så den sitter kvar *Fniss*
Tror att det är Någon som ser fram emot Nästa vecka i High Chaparall. . 
JAPP ni gissar rätt JAG GÖR DET. .
Kommer vara som ett Barn . .Gud så kul . .

Alla maskiner till Hökörningn är fixade och står klara inför Hödax och sillen är inlagd till Midsommar så nog ska jag vara väl förberedd inför nästa helg oxå. .

Kommer ta en vecka semester vecka 26 men det vet det flesta redan om . . Vi ses på High chaparall




Helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback