vårkänslor!!

Titi har inte fölat ännu men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :)

Detta året blir det mycket tävlande som vanligt . .
Nu är det Allsvenskan som Gäller den 22 April och i år rider jag reining och Wester riding (grymt kul)
Sen är det två deltävlingar till i allsvenskan under sommaren.
Sen är det Ranch horses classic med Ninna och malin som lagkamrater :)
Och slutet på sommaren blir det Ranch team Challenger med Kickan och Linda . 
GRYM tävling och såååå KUL .

Sen så har CB Trailcamp öppnat en barna på Skogsvallen mellan Torsbo och Dalstorp . .
Där kommer jag var på massa träning i sommar . .EN GRYM Barna helt enkelt. .
Gå in å kolla på han hemsida

www.cbtrailcamp.se   

Älskar min häst Chappe som kan användas TILL ALLT . .
sååå Grym häst .
Jag har Tränat Honom med hjäp av betydelsfulla tränare för oss. .
Varit på Olika kosse clinicar där har man fått hjälp varje gång
Tränare som funnits till hans ett fårtal gånger som satt sina spår i oss är Peo ejderhall<3 
Per larsson och Håkan Ask <3 
Bästa hästen någonsin med dessa tränares inblandning :)
Men nu är det en Ny början och Nu ska här finslipas och få knep av min tränare
(Annelie Werelius) som kommer hjälpa mej med reinings träningen. . 
Så snacka om att få en Mångsidig Häst . .
LOVLEY


Ha en skön Vår . .
Återkommer med Foto på fölet sen :)

Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback