Härlig Lördag

Upp och Hoppa , Western dag på björnareds gård var lördagens höjdpunkt. Åkte för att kolla in läget och det visade sej att min underbara polare Ninni  var där med sin Ingvar(Värdens coolaste 3 åring). hon skulle tävla två klasser med honom och det gick KANON. Jag och FIDO (ninnis make)satt i hejarklacken och frös *FNISS*
Peo hade gjort världens goaste chiliconcane (extra kryddad) behövde ha lite varm mat i sej när det var så kallt och regnit. samt intaget av kaffe behövdes under tiden man satt och tittade på tävlingen.

Träffa oxå en kvinna och hennes make som öppnat ny western butik i Gällstad *WOW* Det är ju en ritur bort. äntligen kanske man kan handla rätt grejor till hästen när man kan ha den med sej till butiken. Chappe har en sådan rygg att en sadel på honom e svår att hitta... har en som jag kan ha på honom men den sitter inte bra. SUCK... vem har inte detta problemet... *BLÄÄÄÄ*



Efter Björnared så åkte jag vidare till en vännina och hälsa på henne för att se hur hon mådde efter Operationen. Mysigt att träffas lite då och då och bara snacka om allt möjligt. Anneli är bland dom som jag har varmast om hjärtat så man måste vårda sin vän med omsorg... Pöss Vännen och krya nu på dej Nu.



Väl hemma så blev det en tacos och Filmkväll med syrran och hennes make. Helmysigt. Jädarns bra filmval (av mej) Fniss
det blev filmerna
¤Hulken
¤Memorys(tror jag)
¤ Iron Man

Jag såg ALLA men Herr och frun blev en aning Röda i ögonen och gäspa. FNISS (småbarnsföräldrar har det tufft)

Men tack för kvällen det blev helmysigt.
(vi får göra om det)

Kram kram alla bloggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback