En Familjemedlem e inte kvar i livet!

Annie Var inte min men ett år hos oss (Kalle, chappe, Mille och jag) har sått en kärlek till oss alla. När hon kom var hon mager och rädd om det mesta. Året hos oss ändrade henne totalt till en helt underbar Häst. Hon blev Kanon att rida och pyssla med och ett väldigt gott hjärta hade Hon. Sjukdomen tog för mycket på henne och det gick inte längre.

ANNI och MITA

Kalles STORA Kärlek, Milles Kli Dam , Chappes extra mamma och Min Fina Dam är I hästhimmlen.
ANNIE, DU är Saknad....

Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Varför får man alltid tårar i ögonen när man vet att livet tar slut för någons vän? Delar din/eran sorg i mitt hjärta.

Kram Lotta

2009-02-21 @ 14:55:36
URL: http://lottasnya.blogspot.com
Postat av: syrran

Uppdatera bloggen! Skriv något kul och jag tror att du har tid med att skriva lite oftare! Hehe :) Puss

2009-03-03 @ 12:05:41
URL: http://ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback