Upp och hoppa

Idag har jag vaknat lite för tidigt. Har tid över att klotra ner några rader i bloggen.
Maken tog Vovvarna idag PS! Svea har börjat löpa.. Ska till Sandhem utanför Mullsjö och smida hela veckan hos Harald Thun innan han reser till thailand den 1 Nov. *TRÅKIGT*. Han är en väldigt bra lärare och rolig på köpet. Under vinter halvåret har jag hjälp av fredrik Roemke i Tenhult i stället och han är lika bra fast harald är Roligare för jag känner honom mera än fredrik pga jag har åkt med och varit länge hos harald.
Ska prata med Fredrik och boka en dag i vinter då jag tar med min häst neråt Tenhult till Fredriks smedja och ska sko och smida skorna till min häst och fredrik får bedömma mej och säga vad jag behöver ändra på.Då kanske jag lär känna fredrik bättre oxå.. *ler*
Mycket små grejor som måste tänkas på.

Men det är KUL... Och jag ska ha det där gecell Brevet som hovslagare.

Nä måste nu göra i ordning mej, packa in alla smidesgrejor, städet,ärrschan och gasoltuben och allt innan jag Kör i väg.
Har en bit att köra det är cirka 6 mil till Mullsjö enkel resa...

Ha det gott bloggisar vi ses och hörs

Kommentarer
Postat av: Jultomten

jag tycker det är aldrig en dum ide ha många handledare eftersom alla har så olika tekniker och lite olika erfarenheter / kunskaper så bara du träffar MÅNGA så är det jättenbra för dig!

Han kanske kan andra knep än vad harald kan! =) kan nog bli bra det ska du se!! =)

bara pållen f¨år skor på sig så blir han nog glad... _;) KRAM

2008-10-07 @ 15:04:25
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback