Helgens Bravader!

Lördagen var helt unerbar.. Gubben var bortrest så jag var Hemma själv och greja.. Åt middag med Mor i Lördags och det blev grillad middag. Vädret var kanon och vi satt ute i värmen.. Hur mysigt som helst med djuren intill

Grilla med björk ved MUMSSVEA och Mamma filippaRambo

Senare på lördag Kväll så var det dags för Fest.. Tack Vännen blev  mysig Fest men sjunga det kan jag inte.. *FNISS*

Sen på söndag så drog det iväg med Chappe till Mullseryd.. Min vännina Ninni är störtskön ridkompis.. Fan vad kul..
För första gången testade jag att rida under riksväg 40 i en tunnel sen skulle vi emellan en grind som var lika stor som chappe.. Ninnis lilla dam e smalare än chappe så jag fick ta av sadeln innan. Fniss... Gick kanon det oxå.. Vi hade tänkt rida en lagom tur men jag råka nämna att jag känner Jan Palmer i Bottnaryd (INBITEN HÄSTMÄNNISKA). Ja men då rider vi Till honom kom vi överens om.. Väl där höll JAN på med Vårbruket.
Blev några ord med Jan och vatten paus för både oss och hästar.. Tack Jan för vattnet *ler*

Sen när vi väl red från Jan så ville vi inte rida samma väg tillbaka.. Ninni kom på att vi kan ju rida runt Svansö sjön.. Javisst sa jag inga problem.. Vilken Utsikt och vilken FIN ridväg ... Här kommer några bilder.


Både jag och chappe njuter av utsikten över svansö sjön

Och här kommer två kort på Glada ryttare

JagNINNI På Helgabo*ler*

Turen tog runt 5 timmar.. Tack Nini för att du är så GOOO..

Nästa gång får vi försöka se till att Malin är hemma.

Ha det gott bloggisar

Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Åh, vilken underbar helg du haft :-) Själv jobbade jag när vädret var som bäst... men är glad att mina vänner kunde njuta :-)

2009-04-28 @ 09:23:02
URL: http://lottasnya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback