Bloggtorka som vanligt

Nu har det regnat i en Månad. . 
Finns inte en enda Kund man kommer till som tycker vädret är Fint *ler*

Det som har hänt är att jag har fått med mej en Hovslagar lärling från Bollebygd (Ja ni läser rätt)  Som tur så finns det Bussar som går ganska tätt emellan på morgon och kvällen. . 
Så det Funkar helt utmärkt Just nu att ha en tjej brevid..

Tjejen P kommer att följa mej en bra tid framöver och så får vi se om jag lyckas lära henne något vetigt*ler*

I torsdags Var jag inne och fick sprutan mot influensan,
väl där så råkade jag ha sån tur att jag blev omhändetagen av en Kund..
Jätte trevligt..*Fniss*
Men nu är jag vaccinerad...

I måndags Var jag och Gubben i Göteborg.. Fick ett lyckligt besked. .
Inom snar framtid kommer jag att få CI (COCHLEA IMPLANT) Dom som inte vet vad detta är får fråga mej så förklarar jag mera i detalj...
Annars kan man säga kort och gott att min döva öra kommer att bli Opererad och så får vi se om jag kommer att kunna Höra i framtiden på det ÖRAT..

Tänkte fixa lite kort på mina hästar här i bloggen men vill vänta tills snön kommer. . .
Blir ljusare och finare och jaaa ni vet. . .
Vackert helt enkelt. . .


Ha det så gott

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till CI! :) Ska bli så spännande att höra hur det går för dig!

2009-12-05 @ 23:07:11
URL: http://lisasciblogg.wordpress.com
Postat av: Johny

Nu har du väl fått många ider till bloggar. har ni monterat kedjor än? vi kan göra det om du vill de om ni inte har gjort de innan.

2009-12-17 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback