KOSSOR

För första gången skulla jag testa o vara med på Ko clinic .. (Valla Kor)
Kan säga direkt att detta var något som passade mej och Chappe väldigt bra.. 
I Love it....
Det var ASKUL eller hur man nu ska formulera JÄTTE JÄTTE KUL...
Första dagen tänkte jag att det här lär vi oss aldrig... Men sen gick det upp en ljus för mej och Chappe behövde sova på saken och på den andra dagen blev bara så SUPER bra.. Hade så kul och Chappe trivdes som fisken i Vattnet.. Mitt leende gick änna upp till Öronen... FY vad Kul... Sen det här me hela gänget, vi alla som var där.. vilken gäng, Alla var så härliga och Roliga och mysiga.. ja helt enkelt jätte bra Helg... JA JA jag tror att ni redan fattat men det var bara så BRA...


Här kommer lite bilder
Bosses tjejligaPublikMalin

Kommer Bli flera gånger. . .  
Ninni och Malin Tack för att ni e mina små godingar. . 
Tack vare er Älskar jag KOSSOR FNiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback