Ridtur med Vännen!

Idag har jag tagit mej ledigt fram till kl 18 . .

Åkte till min vännina ninni för att Rida samt snacka Sadel..
Väl framme med hela ekipage så dök min andra härliga vänninna Malin upp.. Dubbel lycka för min del. .
Vi tog oss en riktig härlig tur men snacka om att jag frös när i var tillbaka. . Regnet var då inte nådig mot oss..
Med en vänninna som Ninni så blir jag ompysslad rejält med filt och värmedynor på Fossingarna samt en Kanon måltid . .
Väl klara med allt så kom alla ideer fram som ska tillverkas i min sadel . . .



Ni som inte vet så har jag  speciall beställt en sadel till min Chappe. . Jag får komma med egna idear och sen hjälper han  till med egna oxå. .
Jag Såg Ninnis sadel och han har Gjort ett strålande Jobb . . 

Sadeln som ska bli något

Ninni e en jäkel på att Rita.. WEIII den blir kanon fin när den är färdig..
Jag vill att den ska likna denna sadel lite




Men men vi får se vart detta slutar.. Ler
Huvudsaken är att chaplin får en sadel som ligger bra till när vi rider våra långritter..

Tack till Mels för lånet av transporten..
Letar transport och det är kanon att få testa denna kärra..
Tack ännu en gång.. 

Och till er andra.. ha en riktig solig dag . . /Helena



 

Kommentarer
Postat av: Molly och Ebba

Jag älskar också hästar sjukt mycket. Jag skulle vilja ha en fin polle. Men jag vill bara ha en. Han står dock på ridskolan och är till salu men det skulle aldrig funka i min vardag med valp och allt. Önskade jag kunde rädda honom för han vantrivs men det har blivit bättre. Det gör så ont i mitt hjärta att se honom försvinna från mig utan att jag kan hindra det. Älskar dig min älskling.

Jättefin blogg! Roligt med någon som bloggar om sitt hästliv, det finns för få.

Titta gärna in på min blogg; dreamingaboutmolly.blogg.se



Molly och Ebba

2009-10-04 @ 11:11:11
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: A N N i C A *

kul med fler hästbloggar (: ska vi följa varann via bloglovin ?

2009-10-06 @ 16:25:19
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: syrran

Klockan går och jag vill se ett nytt inlägg! Hihi.

2009-10-11 @ 22:45:42
URL: http://ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback