Våren och mitt nya liv

Mycket har hänt sen sist. .
För det första har jag blivit inkopplad med det nya CI och det funkar helt Otroligt bra...
Från det att inte höra något till att kunna höra Ord utan att läsa på läppar är en befrielse utan dess like. . .
Men jag har haft det tufft då jag samtidigt har jobbat fullt ut och haft det nya örat så idag är jag rätt trött men men det ser ljust ut. . .
Huvudvärken vet jag försvinner med tiden och liksom tröttheten så därför är det okej att ha det besvärligt just nu. 

Mycket har hänt på hästfronten här hemma,  Jag tränat hästen rätt mycket då jag ska tävla den 25 april utanför Slöinge i Western Allsvenskan i ett lag som heter Lingonbrudarna :) passar ju mej utmärkt *flabb*. . Ska bli så kul. .
Sen är det ytteligaré en tävling den 6 juni utanför borås och sen ska jag tävla på High Chaparall. .  (I år rider jag inte ner utan  blir transport och bil *ler*)

Höll på att Glömma säga att den 8 maj är det westerndag i Borås och då rider vi genom borås stad med polisesskort. . Jag tar med mej två av mina hästar då den ene ska jag själv rida och den andra ska min lärling låna .. .
Dom som är intresserade att vara med så gå in på Knallebygdenswesternklubb (KBWR)för att läsa mera om den 8 Maj i deras kalender. .

ha det gott alla där ute.
MVH Helena Andersson




Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken söt katt:). Lika söt som min;).

2010-04-23 @ 00:13:27
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback