Western Allsvenskan över för detta året!!!



Ett kanon år för mej och westernridningen. .  Chappe och jag har gjort stora framsteg. . Är Super nöjd me hela sommaren. . Haft jätte kul. . Tacka helar laget Lingonbrudarna samt Grubblaran (KBWR) för hur trevliga helger som helst . Slöinge, Fristad och sist och inte minst High Chaparall. . .

Tränar redan nu inför nästa årets Western Allsvenskan. .  BUSKUL ju. . .

För er som inte vet om så har jag fått hem en ny familjemedlem . . Titi är ett Appaloosa sto som jag ska har lite som ett expriment (laga bakhovar om det går) Ni kommer att få följa henne här på Bloggen. . kommer ta för och efter bilder under ett års tid ..
Kommer skriva lite mera om Titi då jag har fått mera info om henne samt så ska foton komma upp här. . .
Vill tacka Helene för att hon gett henne till mej (Finns inga ord på hur gla jag e). . Ska vårda och sköta om henne så gott jag kan. . 

Var på high Chaparall igår med Maken och hejade på Moster Ingegerds Godingar(vännerna Johanna,Karin och kusinen Ingela)..Tog en massa kort . ..Nästa år vill jag oxå vara med på Ranch Team Challange. .  . . Satsar stenhårt på att vara me på så mycket det bara går. . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback