Sommar och mängder av Äventyr




Sen förra inlägget har mycket hänt. (som vanligt e jag seg för att uppradera bloggen)

Min chappe blev av med en Vargtand som har stört honom så Min andra häst Mille har fått rycka in i Fristad på western Allsvenskan istället. .
Som många vet så ligger vårat Lag Tvåa tack vare underbara lagmedlemar i Lingonbrudarna.
En deltävling och Final kommer att gå av staplen i Aug i High Chaparall. . Dååå jäklar ska vi göra allt för att vinna *ler*

Sen var vi me i Ulricehamn på Pingsttävlingen och som sagt på pappret gick det inget vidare men för mej peronligen var det s jäkla kul. .Mille gick på sin första Bro me mej. .

Och i förra veckan Red jag och två underbara vänner Åsunden Runt på Häst. .  SÅÅ Kul, vi övernattade hos en vän uppe i Brun (tack marita) I hennes hölofte. .
Dag ett Gick via Götåkra-Vegby- Fästeredsund- Allhammar -Remma och slutligen Brunn ca.11 timmar
Dag två gick från Brunn- ulricehamn - OKQ8 för en Goo kopp kaffe och kanelbulle- sen banvallen ner till Marbäck  sen där över lill Källebacka-via ängabo och vips hemma Ca. 6-7 timmar

Tre glada ryttare som hade önskat en dag till på hästryggen men planer på en ny långritt är redan på G. .

Vill tacka Vännerna Ulrika på Börje och Kristina på Ingvar för två helt underbara dagar. .
 
Här kommer lite sommarbilder på mej i mitt arbete. .
Vännen Ulrika är fotografen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback