En Ny Identitet

Dags att uppdatera min blogg, det har varit mycket Jobb och dubbelt upp av allt pga Operation och då har Bloggen fått vara åt sidan,  
Mycket har hänt och som många vet är jag borta från jobbet i 3 veckor. Åter i tjänst vecka 12 
Jag har fått Cochlea-implantat in opererat i örat
(ni som inte vet var det är så kan man beskriva det som ett nytt Öra)

Så här 4 dagar efter mår jag oförskämt Bra. Allt gick strålande .

Den 6 april ska  jag in till Göteborg och sätta igång den och se om det funkar..
funknar den som jag vill.. Då börjar ett nytt liv för mej ..

Under dessa dagar jag varit borta och tiden efter har jag inte kan utöva något i styrkeväg eller ta hand om mina hästar så jag brukar...

Är Oerhört tacksam och det går inte att ersätta i Ord vad jag känner, den värme och tacksamhet som inte når några gränser till Eva och min Make som skötter mina Hästar helt och hållet. . . Hoppas att efter Helgen jag kan känna mej så pass att jag kan börja sköta dom försiktigt igen.

Men Eva du är Guldvärd och Min make har fått många goa kramar som skött allt under tiden jag varit orkeslös.

Men när allt kommer till vardagen igen så kommer jag sätta igång som vanligt och  till våren kommer jag vara med på Ko clinic och olika små tävligar med Zackebus chaplin..

Nu länktar man så oerhört till Våren , vintern har varit kanon för många och specielt för hästägare då skorna inte slitigt alls.. ett riktigt kanon år.. men  Nu får våren komma... Ta en kopp kaffe ute är bara så kanon i vårsolen..
Mvh Helena

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja du mådde verkligen oförskämt bra direkt efter op! fniss =) Nu har du kommit en bra bit på vägen. Det ska bli så spännande att höra vad som händer för dig vid inkopplingen! :)

2010-03-06 @ 15:44:24
URL: http://lisasciblogg.wordpress.com
Postat av: Maléne

Hejsan vad kul att läsa att allt har gått bra =) Här har det kommit en ny häst som väntar tills du kan komma och göra så att även hon fr fina fötter =)

Ha det så bra så ses vi.

2010-03-14 @ 14:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback