WesternAllsvenskan Slöinge

En massa Kort från westerndagen i slöinge. . 
Min första Tävling och jag kan säga att jag är helt överlycklig för att vi tog oss igenom hela dagen LEVANDE. . *SKratt*

Min Lilla Pålle Chappis vet ingenting om att tävla och även matte som satt på visste ingenting, så det kunde inte bli bättre . .

Vi hade Jätte Kul och nästa gång kan vi inte bli annat än BÄTTRE. ,. ha ha ha

Trailen Gick kanon förutom att Chappis lyckas pricka in alla konor och sparka iväg bommar och snubbla lite var stans , Men vi tog oss genom GRINDEN levande. .  Fnitter. . Vi fick en kommentar när vi gick ut från banan *Det är som att släppa in en Elefant i ett Glashus* - Vem får en sån kommentar förutom jag . . ha ha
 
Sen Plersure- Ja herre gud e rätta ordet. . .Full raceing på banan. .  Någon som sagt att det skulle vara lugnt och sansat .  Jag och chappe Gjorde nog ett bra intryck på domaren, Han lär nog aldrig glömma oss. .  Vi låg bresladd i mitten och susa förbi alla andra. . .*Flabbar* vi hade jätte Kul helt enkelt och vi tog oss hem levande. . .

Här kommer Lite fina kort från dagen. .

Kusinen ingela och chockenKarin och MusseJag och chappe till dagens äraNinni och IngvarLaget lingonbrudarnamusse och två gubbar samtalarHär flyger vi fram o plesure


Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback