Nytt Folk och Fä

Hänt mycket i mitt stall då vi har fått in en Nykomling i flocken. . 
Sir Ashley heter den nya haflinger som kommit med sin matte Annica
Som vanligt har det gått strålande att släppa ihop alla hästarna . 
Handlade bara om 1 dag så vart det bra. .
Lite småtjaft som höhögarna dom första  5 minuterna men det är INGENTING...

Hälsar Familjen Ek välkomna och att ni ska trivas

Sen så har jag ju en Roberta i familjen som har installerat sej jätte Bra.  
Hon är för tillfället en Innekatt och kommer att få gå ut till våren . .
Hennes egenskaper liknar en Hunds så jag tror att Svea har påverkat Roberta. . 
Roberta lärde sej ganska fort att man sitter och tigger mat så nu har man tripp trapp trull(Rambo, Svea och Roberta) sittandes intill Bordet. . 
Svea är en frusen Hund och det tycker Roberta att hon oxå är så nu har jag två st under täcket, en som spinner och en som snarkar. .
(Rambo ligger i en Dyna på Golvet bakom sängen och snarkar skyhögt)
Att jag sover på nätterna är ju självklart då jag är helt stendöv då jag tar av mej mina två apparater men Maken som har full hörsel är ju ett mysterium. .

Råka gå och lägga mej senare en kväll och då låg alla djuren och maken i sängen och SOV tungt. .  HELT OTROLIGT. . 
den som lyckas somna i det sovrummet är ju väldigt TÅLIG. .
Rambo låg och drömde (Voff Voff) Svea snarka och maken likså i olika takter och katten mjaua välkommande och börja spinna skyhögt. . 
En hel Orkester i sovrummet. .


Nu önskar jag alla en God fortsättning på det Nya året.
Helena




Kommentarer
Postat av: Ulrika

å en haflinger i din flock nu.. Har sneglat på den.. vacker och i lagom storlek för mig. ;)

2011-01-08 @ 14:48:43
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com
Postat av: Helena

Ulrika- Din Börje är lika vacker me och när du har börjat Rida Hörn så har du TVå helt underbara Hästar och Thomas kan hänge me >Ut när du rider. . UNDERBART av bara tanken

2011-01-08 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback