Långritt med KbWr

DET Blev en lyckad långritt till Hökerum tur och retur. .
Jag, ninna och Malin red redan i fredag hemifrån mitt till Långarydet där vi fick sova hos Annelie. .
Som vanligt har vi jätte kul och samtals ämnen är rätt sköna. . 

Vägarna vi valde var helt Underbara. . 

Här kommer kort på hela gänget som slöt upp på lördag morgon hos Annelie. . .



Ritten blir nog ett minne för livet för många och  kanske nästa år blir det en ritt planerad Igen men det får vi se....
Vill tacka Anders G , Katarina i Bondarp och Hillivi på Ponnyskolan.se för att dom förgyllade våran ritt med service. . .
 

De som vill läsa lite mera om ritten kan gå in på Ulricehmans Tidning och läsa :)
http://www.ut.se/nyheter/med-om-rumpa-pa-vackra-vagar(2789902).gm

Ha en skön helg alla
Helena


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

När du fick din CI,fick du då köpa en ridhjälm som gav plats för implantatet bakom örat? är det ingen fara att rida med ci? då risken finns ju att man ramlar av o slår i huvudet? vore tacksamt för ett svar via mail ;)

Mvh Fia

2011-06-01 @ 10:09:59
Postat av: Helena

Det finns ingen ridhjälm som är anpassad.har frågat. Jag har en nyare hjälm och den passar okej men får ont ibland. Längre ritter har jag ingen hjälm . Helena

2011-06-01 @ 22:56:08
Postat av: Fia

Okej, bra då vet jag det. Tack för svaret

/Fia

2011-06-03 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback