Höstrusk

Den 1 september gick mitt företag in i en ny fas. .
Ska utveckla Företaget till bättre kundservice samt Ännu bättre kvallite
Det kommer bli så att jag Gör mej av med Vissa Kunder då det inte räckte med att Höja Priset . .
Kunder som bara har En häst kommer att åka så småning om samt kunder som ändrar och grejar alldeles för mycket eller rent av Glömmer mej Ofta. . .TYVÄRR. . 

Men lugn. . Jag kommer säga till i god tid så ni får chansen att hitta ny hovslagare . .

Varför jag gör detta är att Jag Hinner inte med något annat än att Jobba åter JOBBA och vill ha mera tid till mina egna Hästar ,Utbilda mej vidare inom Hovslageriet (specielisera mej på Fång och Hovsjukdommar)samt Ombyggnaden hemma till Vintern. .


Så Ny anda med nya tag . . 

Ses i stallet gott folk





Kommentarer
Postat av: Ewa & Dexter i Götåkra

Det låter tråkigt att bli "petad" som kund bara för att man endast har En häst... Kan ju förstå att du tröttnar på "struliga" kunder, men vi "enhästägare" som bokar tider i god tid och "sköter" oss... känns trist om vi blir drabbade Hoppas du meddelar i väldigt god tid isf, eftersom utbutet på hovslagare inte växer på träd.



Med all förståelse för dina prioriteringar / Kram, Ewa & Dexter

2011-09-18 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback