Mycket har Hänt!

Stormtrivs med jobbet och det bara flyter på som attan . . 
Det kan inte bli bättre men i för sej kan infruensan ha kvittat ,
men nu har vi haft den så då ska man väl slippa den resen av året . . 
 
Förändringar kommer att ske i stallet i form av sadelkammaren ,
den är efterlängtad  så jäklar i mej vad fint vi får sen . .  
Sen väntar vi smått( Hästen Titi  väntar bebis). .  bara det är ju så helt underbart . .
Carolina och hästen Ulbe har kommit till stallet och carro är helt underbar mot mej och att Dian med familj är här oxå . . 
trodde faktiskt inte att inhyrda kunde var så jäkla goa.
Ni är guld värda .. Jag är inte van att ha den hjälpen jag får av er. .
Allså ni är hopplösa :)
 
 
Den förra jag hade gjorde inte ett piss i slutet och dessutom ljög så otroligt mö om helt oviktiga saker och inte gjorde hon rätt för sej heller . . .
Till och med Hönsen började välpa mö när hon flyttat .
 Tänk att man kan glömma en person så fort och inte ens hästarna märkte nått . (inte ett gnägg).
Ja ja det är ett avslutat kapitel och härdanefter så hälsar jag på henne som om hon är en helt vanlig människa . .som inte betytt nått och det känns bra faktiskt . ..
 
Nu ser vi fram emot tävlingen i High Chaparall och Allsvenskan i western blir bara så grymt kul . .
och självklart så blir det en ridbana här oxå . .den är på G :) Kommer bli så grymt kul . 
Ska försöka uppradera min blogg lite oftare :) .
 
 
..
 
 
 
 
.
  
  

Kommentarer
Postat av: Lena

Stal hon ägg ???? Hur kan man vara så korkad och framförallt en sån grej gör man inte mot sin vän , så fult att stjäla från en vän.
Hoppas du har det bättre med dom andra inhyrningarna ??
/ Lena i Örebro

2013-05-11 @ 09:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback