Underbar Vår!

 
Dian fyllde år och det firades med en Överaskningsfest igår i stallet, så kul och galet vi har det..
 
Idag gjorde jag och chappe Hopp Premiär för första gången och jag har nog en talang till häst allt :)
 
   
Titi ska föla i dagarna och vi väntar spänt på den lilla som ska komma. .
Denna gången är jag mera lugn och jag vet att detta blir BRA ..
Nu ska jag och Dian fölvaka ihop och de är Mycket bättre att vara två som hjälps åt :)
 
Det är så Kul att ha Carolina och Dian i stallet, dom är underbara vid mej och allt blir så kul. .
Vi har haft 3-4 veckor nu som varit tuffa för oss alla men alla hjälps åt och det går galant . .
 
I år på westerndagen gick kortege genom Borås som vanligt med lyckad tåg på 27 hästar och massa westernfolk som gick och känslan som infinner sej när man rider på allegatan fram är obeskrivlig . .Tack alla KbWr:are som gör kortegen möjlig . .  Ett underbart tillfälle å visa våra fina hästar..
 
Allsvenskan går bra för mej och chappe :)
Vi gjorde kanon resultat i Tidaholm och bästa någonsin . .
18-19 maj blir det tävling i Ulricehamn igen och då får vi se va vi går för . .
Älskar min Pålle så ininorden <3
 
Ha en skön fortsättning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback