Badrummet

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. DÖDAR TID framför datorn innan vi ska i väg. Snöar ute och hästarna var inte alls sugna på att gå ut. Mysigt innan man släpper ut dom, den där lilla stunden man borstar, klappar och borrar in ansiktet i pälsen är alldeles underbart. Alla Hästarna tittar och luktar på mej med.. såå mysigt och dom  är så lugna. ÄLSKAR DEN DÄR LUKTEN OCH MJUKA PÄLSEN ...

Idag har både jag och min make bytt arbetstider. Båda jobbar kväll i stället. Vi ska till Konradssons Kakel i Jönköping.
Varför detta... JOO i fredags fick jag ett samtal från Bygger AB (Tala om trollen för jag hade börjat undra), Nu är dom Redo att ta sig an vårat badrum. Bygger AB frågade om dom skulle komma innan jul och på börja men jag blev smått förskräckt. NÄÄÄ inte före JUL. Det är ju så mycket innan. HJÄLP  Men det var helt okej för Bygger AB att komma efter JUL. PUHU.. Så idag ska jag och Maken åka och titta på kakel som ska var i badrummet och även Julhandla lite julklappar så den biten är klar.



Jag är av den där sorten som tycker det är fruktansvärt Jobbigt att handla julklappar. Julen för övrigt är okej men att jaga runt efter dom där speciela julklapparna gör mej tokig.
För det första så brukar dom inte finnas eller är slut.. Men men nu har jag min make med och han brukar vara suverän på att ha ideer om bra julklappar och det går fort. Han rycker åt sej en bra present och sen ut Fniss. Jag hinner knappt fundera asgarv

Nu ska vi köra iväg i vintervädret

Ha en skön dag alla Fisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback