BLOGGTORKA BORTA

Det är ett tag sen jag skrev, men här kommer lite samling på vad som hänt under blogg torkan ..

LusseRitten blev Kanon den 13 Dec.. kl :08:00 var jag ute och fixade och packa allt och peta in hästen i transporten och körde iväg till Björnared utanför Hökerum för att Rida med Knallebygdens western ryttare.

Mina vänninor dök oxå upp och vi blev ett glatt gäng på 9 hästar. Riktigt vinterväder denna dag.

Tre hästar redo för uterittVÅRA BILARchappeNINNI och INGVAR redo för LusserittVINTER VÄDER4 st rumpor 

Lusseritten tog 3 timmar och efter ritten tog vi Glöggfika och prata hästar.
Min kamera var hemskt suddig så alla bilder blev kass pga den hade varit med ute i kylan och sen in i värmen.. men några gick att se...


två glada karlar och nöjda efter rittKameran börjar bli suddig av värmen fniss

Nu i helgen tog jag en långritt med en god vän som fick låna Mille... Hände en grej på vägen men det stannar emellan mej och Marie.. Fniss

Marie och Mille

Sen så idag har jag och gubben varit och hämtat Julgranen. Jag såg 3 bra granar men ICKE sa Gubben..  får inte ta gran vad som helst för det blir tomt där osv..  SNACKA OM SNYGGA GRANAR och jag får inte ta dom.. suck ..  vi fick gå vidare och leta och tillslut gav gubben med sej när jag hittade den jätte fina granen så jag nästen vill gråta om jag inte fick DEN... FNISS  
JULGRANEN

TJINGELING ALLA GODINGAR


Kommentarer
Postat av: Carro

Vill önska dig en God Jul & gott nytt år!! Och hälsa djuren!

Kramar

2008-12-22 @ 22:24:32
URL: http://cwickan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härlig gran, men du ser jag rätt eller? två toppar?

Tjusig värre!

Kram mamma

2008-12-27 @ 22:24:09
Postat av: Agnes

Tycker om dina hästar. gillar att kolla på de i din blogg.

2008-12-30 @ 09:26:35
Postat av: Lotta

Hej på dej!

Bloggtorka borta men jag förstår ej vad du menar????

Kom igen!

Kram mamma

2009-01-01 @ 17:00:49
Postat av: Jessica A

Jag håller med morsan! Kom igen!

2009-01-03 @ 13:29:08
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: Pia

Hej Helena!

Jag och din mamma är ute och kollar lite på olika bloggar.Så det var hon som ville visa mig din.Men jag får läsa hela bloggen en annan gång.

Kram Pia

2009-01-03 @ 15:27:17
URL: http://frunosstunk.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag bara testar... Kram Pia

2009-01-03 @ 15:29:48
Postat av: Helen

instämmer med Lotta o Jessi! Liten uppdatering vore ju trevligt tycker ja! :-)

2009-01-03 @ 17:21:15
URL: http://helenssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback