RIV I SKALLEN

Vi är inte ett dugg säkrare på vad vi vill ha efter besöket på Konradssons Kakel, snarare ännu mera osäkra. Jösses hur gör man. Både jag och gubben har en massa ideer som blir helt galna ju mera vi tänker.. Plötsligt kanske vi inte ska göra en kupa utan ta rummet brevid och slå i hop det så vi får plats med en bastu men då kommer priset skena iväg eller ska vi hålla oss till det vi tänkt... Jesus vad svårt. Båda vill ha bastu men det bryter våra ideer helt och hållet... Har en JÄTTE känsla att det här badrummet blir något helt otroligt...
 
Några fina ideer som vi såg på Konradssons


MYSIGT

Vilket ska man välja.. Man får ta lite ideer från en detalj och ta till en annan och koka ihop det så man får något som passar oss..
Inte lätt när man är två oxå som ska komma överens. JESUS DETTA ÄR SVÅRT...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Den första gillar jag nog mest! Såg ut som nästan stenåldern och så avkopplande ut! Häftigt är den också.. Kan tänka mig att ni har svåra beslut framför er och Robert är ju heller inte alltid lätt att ta beslut med.. Fniss! Puss!

2008-12-02 @ 18:10:08
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: Jessie

Den första gillar jag nog mest! Såg ut som nästan stenåldern och så avkopplande ut! Häftigt är den också.. Kan tänka mig att ni har svåra beslut framför er och Robert är ju heller inte alltid lätt att ta beslut med.. Fniss! Puss!

2008-12-02 @ 18:11:11
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: Jessie

Den första gillar jag nog mest! Såg ut som nästan stenåldern och så avkopplande ut! Häftigt är den också.. Kan tänka mig att ni har svåra beslut framför er och Robert är ju heller inte alltid lätt att ta beslut med.. Fniss! Puss!

2008-12-02 @ 18:11:50
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: birgitta

Hejsan Helena! Det är så roligt följa din blogg o se vad fint ni gör i huset!Vill du ha fler råd om badrummet så håller jag med jessica det första var riktigt fint. Man blir lite avund. Många kramar från Agnes farmor

2008-12-07 @ 13:40:26
Postat av: Anonym

den första med sten var riktigt häftig tyckte jag bäst om! =) de andra är så klassiska men klart man väljer ju själv ;) hihi!

Fräsigt badrum ni skulle få isåfall! =) så skönt va hemma, har uppdaterat med bilder!



KRAM!

2008-12-08 @ 16:57:28
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilka läckra badrum!!! Jag tycker om det först men även det sista fast andra färger. Jag längtar efter att få innjutta detta badrum.

Kram mamma

2008-12-09 @ 13:10:15
Postat av: Tine

Snygga idesprutor! Nu e ja sugen på renovera badrummet själv! hihi.. nää.. nu fokuserar ja på sovrummena.. renoverar 2 av 4.. phu..

ÅH va spännande! Håller tummarna för dej den 16 dec! Berätta efter hur! ;)

Själv ska jag in 15 dec å träffa läkarn å kuratorn, så får vi se va som händer..

Verkar hända lite saker för oss bägge nu :)

KRAM!

2008-12-09 @ 15:06:05
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback