Bilbyte

image18Kollar runt och överväger en massa ideer man har. Jag har vissa krav på hur bilen ska vara och Hur ofta stöter man på en bil som är precis den man vill ha och på tal om priset, då blir det svårt. Den är alltid dyrare än man vill ge.
Så Hur i sjutton ska man göra.
Kraven jag har är att mina två hundar ska kunna åka med utan problem, sen till lastutrymme så vet ni själva.. MYCKET plats behöver jag för att kunna ha med allt..

Sen så har man ju en make som ska tycka en del oxå... allså så måste bilen uppfylla två persones krav.
Ser inte ljust ut *skratt*

Men men ...  Det blir ett bilbyte inom snart framtíd men inte till en VW POLO *Blink*

Kommentarer
Postat av: sofie

hej !


vad kul läsa det har gått bra för dig o starta eget och alltihopa!
har rekommenderat dig till 2 av kompisar till mig som bor i närheten av ulricehamn och har massa hästar ;)
Hoppas allt är väl! tag sen!
blir väl o ses nog till jessies bröllop!
Kram

2008-05-16 @ 07:51:10
URL: http://www.ellisofie.blogg.se
Postat av: Madelaine

Hej!

Kikar in, snyggt sida du har.
En jätte bra sida du har skapat ang hovar m.m

Så fler djur har du visst skaffat dig.

Rambo, förälskar mej alltid i honom varje gång man ser bilder på honom.. Evigt sen man såg han :)

På tal om bilar, vi övervägar också till en annan bil än Volvo 745 som vi har idag. Men att lägga massa pnegar på en vill vi ju inte ännu :)

Kramkram

Hoppas allt e bra ..

2008-05-20 @ 19:48:44
URL: http://www.nogg.se/madelaine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback