BOGGI BOGGI

Fredags kvällen är en kväll som man bara älskar. Hade en mysig hemma kväll med maken. Stämningen var så kanon. Jag var på gott humör, Bilen hade vinterdäck, Djuren mår gott och jag har hunnit med allt i veckan plus lite till. Maken hittade en musikkanal som vi inte visste fanns BOGGI HITS VH1 kanal Bara gamla goda rock klasiker. Ingen av oss ville gå och lägga sej. Det kom den ena efter den andra och vi satt och små pratade och drack gott och vips var klockan 04:00..

I MORSE KÄNDE JAG MEJ


Men men upp och hoppa och ut till hästar, fixa så alla djuren får sin morgon foder för att senare komma ut .
Sen in och äta frukost och vakna till LIV.

Tog en ridtur med båda Hästarna idag(var för sej). Vilket väder. man kan inte låta bli att njuta. Hoppas ni haft en precis lika bra dag som jag Tjingeling alla bloggisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback