TEXAS

Här är gamla kort som jag älskar att titta på. Saknar min goa Nallebjörn Texas...
Både jag och Maken funderar på att skaffa en hund till sen efter Rambo, men det kan dröja några år till, det vet man aldrig. Lilla svea kan inte bli själv (tycker jag och maken)och valet av ras är väldigt svårt,  man funderar på att det är mycket enklare att ha två små än en stor och en liten.
Men både jag och maken älskar just rasen Rottweiler, så det lutar åt att vi köper en RottisTik senare..
Jag har inga problem att ha hundar med i yrket, likså maken kan ha med dom ibland när det krisar sej för mej..
Kan inte tänka mej att leva utan hundar. Dom ger så mycket och man är aldrig själv.


Jag och vovvarnaTexas och RamboMina älskade hårbollar

/ Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback