Smått och gott

Här kommer lite blandade sköna blider som är tagna på vänner och hästar

En vänninas Häst Clipper äter äpple

Mums tycker Malins clipper

MALIN OCH NINNI

Mina tokiga vänninor. Ni e bara så sköna

Janne och hans Fru

Goa vänner från markaryd .Tack för senast

Mia och agneta

Mia och agneta prov rider Gandalf

Min Goa vän Mia

Mia du är Gooo

Malin du är skönnn

Malin på väg till mej på häst

Syrrans söta agnes

Här sitter en liten ängel  i en kartong

Kommer mera kort fram över när jag har soterat alla i rätt ordning

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Moviestar

jag ska fr[gfa henne om hon har lust mitt på dan på fredagen..

Det ordnar sig ska du se =) Jag hör av mig snarast!!! =)



håll koll på mobilen och sätt frågetecken på dagen på din kalender =)



KRAM

2008-10-20 @ 12:12:16
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback