Hårklippning

När jag och min make träffades så klippte han alltid håret hos Frisör..
Visseligen tyckte jag att det var okej men när han kom hem och berättade att han betalade 200 kr för bara klippa av det med maskin och att tjejen som klippte honom var URLÄCKER och trevlig. (NYKÄR som man var kände man att det här var inte bra) FNISS Tävling på hög nivå var inplanerad hos mej. Jag kan klippa bättre och vara trevligare och dessutom är jag ju hans tjej, så det måste ju vara bättre.

Shopping på stan var ett måste (Leta klippmaskin). 
Vi bodde i varberg och GEKÅS låg inte kångt borta, jag hittade en kanon bra klippmaskin för ett bra pris. Då var det bara att klippa gubben och se om han blev nöjd.
Nu har jag klippt honom i nästan 8 år och klippmaskinen har gjort sitt(Har ju använt den till Hästar och hundar oxå men det vet inte gubben om ). Köpte en ny i veckan för ett bra erbjudande. Fick en såndär näs-öron klippare till men den fick jag inte använda på gubben så jag provade på mej själv. åhh jäklar det blev rent FNISS (inte för att jag behövde det direkt) Måste ju prova.



Klippmaskinen i sej blev gubben nöjd med men jag hade inte tänkt på att 3 millimeter kan skilja sej från två maskiner.
När jag väl klippte honom på 3 som vanligt så märkte jag ju att det blev en aning kort(SVÄLJ)
Börja Fnissa bakom gubben och han annade att det var något... Väl färdig så var han helt KAL
Nå väl det växer ut på någon dag..
Han får ha mössa.
Fniss

HA DET GOTT BLOGGISAR NU SKA JAG UT I SNÖN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback